Pulau Kapas lagi!!   Leave a comment

Malas nk tangkap gambar time pegi..juz ambik yg 2 thn lepas hahaha!!

Last minit buat decision nk follow trip ni sbb dah lama tak “beroutdoor”..kena cari ketenangan kat luar sana setelah dipenuhi ngan masalah. Sebenarnya aku lebih prefer naik gunung tp apakan daya stamina dh xmcm dulu dan aku pn dh mula malas nk pegi gym dan berjogging..ohhhh tidak!!! malasnya nk start balik..huhu

Okeh balik pada citer Pulau Kapas ni..kali ni aku dijemput oleh Bro. Asri utk handle bdk rekreasi level 2 utk student2 IIUM Kuantan..byk beza kalau nk dibandingkan ngan rekreasi utk student2 IIUM Gombak..aku ngan Bro. Azri ditugaskan utk mengayuh kayak..huhuhu aku mmg bosan bab kayak tp memandangkan dh lama tak berkayak so aku gagahkan jua..lgpn kayuh kat area laut ngan tasek ni lain sikit..emmm nmpk sgt bdk2 ni tak ambik perhatian dalam kelas smp nk berkayak pn tak tau..kononnya beginner padahal aku tgk dlm group tu 60% budak2 ARC..sgt memalukan..

Aku start bosan smp menghitung jam nk balik ke KL..haha so aku smp KL kul 4 pagi..hambik ko!!!

Posted March 7, 2011 by roslailysaad in Bercuti

Tagged with

Leave a Reply

